07 March 2006

Uitnodiging

Hierbij de uitnodiging voor de tentoonstelling in Het Koorenhuis.
Kik op de foto om de tekst leesbaar te maken of lees hier beneden:

See me Feel me Heal me
U bent van harte welkom op de muzikale opening van de expositie See me, Feel me. Heal me...

31 maart 2006 vanaf 17:00 uur
Opening om 18:00 uur door: Prof. Dr. BobPinedo (VU Medisch Centrum) Titia Smulders (BorstkankerVereninging Nederland) Rachel Bacon (beeldende kunstenaar ).
Expositie van 27 maart t/m 13 april 2006
in Het Koorenhuis
Prinsegracht 27 2512 EW Den Haag
Open: ma-vr 9-22:30 / za 9-16 uur.

Kunstenaars.
Simon Anderton (zilversmid)
Rachel Bacon (borduurwerken)
Marjolijn den Boer (foto’s)
Geeske Harting (schilderijen)
Paula Kouwenhoven (schilderijen)
Toyin Loye (tekeningen)
Raul Marroquin (mixed media)
Marisa Polin (schilderijen)
Ellen Rodenberg (schilderijen)
Hester Scheurwater (stils van video's)
Lisette Verkerk (mixed media)
Siebrand Weitenberg (tekeningen)

Het project See me, Feel me, Heal me... is een geldinzamelingsactie van de American Women’s Club of The Hague voor borstkankeronderzoek in Nederland.
De kunstenaars doneren 50% van de verkoopopbrengst aan Stichting Pink Ribbon.
Met dank aan Het Koorenhuis.
Afbeelding: Rachel Bacon, Carcinoma.

Tot zover, Marisa Polin